Utekvall + Bondi beach

Blev inget zoo idag, jag var for trott och dom andra gav sig av vid atta!
Igar kvall var den roligaste sen jag kom hit. Forst blev vi bjudna pa middag pa en bar. Maten var sadar sa vi gick ganska snabbt. Jag och Emma fick for oss att ga pa gaybar. Vi kom in pa ett stalle dar det var smockfullt. Tank er en transa pa tre meter som fragar om man ar alright. Han maste sett att jag blev radd for han fragade "Honey, are you okay?, you look a bit frightened" HAHA
Vi var dar nagon timme och kande att vi var tvugna att passa in sa vi latsades ocksa vara gay. Och blev genomskadade direkt! Traffade pa en kille som nyss gjort slut med sin pojkvan, jag var forstaende och hjalpte honom att fixa till eyelinern i hopp om att jag nu hade en gay best friend. Tyvarr hittade han snabbt en ny basta van,  och jag blev lamnad at ensamheten. 
Vi fortsatte till en annan bar dar resten av tjejorna var. Kvallen blev kanon och jag kanner nu medlidande for pojken i Scary Movie 3. Ska aldrig mera skratta at den filmen, eller sa ar det det jag ska.

Idag tog Andrea och jag taget till Bondi beach. Stranden var ungefar som pa tv med folk som solade och surfade, och det var jattefin utsikt! Dock fick vi inte bevittna nagon livraddning. Vi overkonsumerade solkram och blev inte ett dugg bruna(det ar fortfarande ganska kallt har), Men vi har ju tid pa oss att fa farg. Det kanns skithaftigt att anltigen varit dar! Funderar pa att spendera nyaret dar om jag fortfarande ar kvar.

Jag maste verkligen ta tag i grejor nu. Pa fredag kommer jag sta har utan jobb och boende! Inte kul..ska forsoka fixa fram bilderna imorron ocksa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0