Tomorrow come!

Imorron åker jag! Är riktigt nervös över flygturen, jag vill inte må illa! Hoppas verkligen att åksjuketabletterna hjälper.
I lördags firade jag min födelsedag eftersom jag fyller på Onsdag. Jossan och Malin var här. Jag fick en jätterolig bok, ett ton choklad och andra saker jag inte(?) kan klara mig utan.

På kvällen kom mormor, morfar och min faster hit. Vi åt tacos och pratade om spöken. Jag fick en supersöt nalle av Eva, Marcel heter den. Han är en så kallad bukowskinalle, som jag älskar! Nu har jag i alla fall en resekamrat.
Förövrigt har jag massor att göra idag:
*Åka till mammas jobb och ta kopior av pass, VISA-kort, körkort med mera.
*Köpa en tröja, solskyddsfaktor, hudlotion
*Krama sönder mina kaniner
*Åka runt Köping och säga hejdå till alla
*träffa Elin och försöka hitta hennes spritpåse som jag gömde på något konstigt ställe i fredags.
* PACKA
*städa
*Träna
*Plus hundra saker till som jag inte kommer ihåg

Se you later


I´m loving it 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0