Plask

Regn, regn och åter igen, regn. Jag tycker inte om det här vädret. Det är dagar som denna som gör att jag önskar att det redan vore den 23 september.  Men det är bara två veckor kvar, jag orkar vänta.

För några dagar sedan fick jag en knäpp idé att jag ska se alla disneyfilmer. Så just nu är jag i full färd med att ladda ned Bambi och Snövit. Mina föräldrar skrattar och tycker jag är barnslig. Jag tycker dom är löjliga, för vem kan motstå gamla disneyfilmer? Det spelar ingen roll att jag var fem år sist jag såg den, jag kommer i alla fall leva mig in i filmen och tjura som ett litet barn när Bambis mamma dör. För hon gör väl det? Eller minns jag fel?

Nu ska jag packa väskan för jag och Bella ska göra ett besök på badhuset. Jag hoppas att jag inte får ont i armen av allt simmande, jag gick in i en dörrkant med armbågen för någon timma sen, det gjorde snoront! Jag förstår inte hur jag har
blivit så klantig..


.Baaambi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0