I'm no superman

Hade fruktansvard hemlangtan inatt. Tankte pa allt jag missar: fodelsedagar, julafton, nyarsafton, den forsta snon. Usch. Och hur vilse jag kommer bli i Sydney och hur jobbigt det kommer vara med jobb, tvatt, transport och att aldrig fa vara ensam. Jag hade god lust att satta mig pa nasta plan hem och skita i att jag laggt ut 22 000 pa det har.

Idag kanns det dock battre, jag har fatt mat, sovit lite och vart pa mote med WTC. De berattade om allt man kan gora har, hur man far jobb, hur mycket man tjanar osv. Och sa fick vi 10 000 papper att fylla i, jag fattade halften av dem men kryssade i nagot i alla fall, lika bra.
Egentligen hade jag tankt jobba sa snabbt som mojligt,  men sen horde jag om allt aventyr och det lat mycket roligare. Sa jag bokade in mig pa surfinglektioner. Pa mandag aker alltsa jag och tva andra tjejer harifran ut till kusten for fyradagars surfande. Hoppas killarna ar lika snygga som i filmerna. Om inte sa ska jag bli deppad igen.

Jag ar sugen pa svenska idealmackaroner som kokats i 7,5 minut, saltats med A. Vogels ortsalt och fatt tva matskedar Felix tomatketchup over sig. MUMS

Kommentarer
Postat av: Malin

Ge mig en adress så skickar jag iväg ett packet makaroner :)

2008-09-27 @ 18:28:05
Postat av: my

Man far inte skicka in mat ju! De ar stenharde med sant!PUSS

2008-09-28 @ 06:48:38
Postat av: Malin

Men då, men vilken skit!

2008-09-28 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0