Huhu

Nu har jag varit dålig med uppdateringen, igen. Finns inte så mycket intressant att berätta.
Har spenderat de senaste dagarna med familj och vänner. I fredags var det tänkt att Mio och jag skulle parta, men hennes magsår är värre igen så som så många andra kvällar ägnade vi oss åt godisätning och Desperate housewives istället. 

På lördagen var jag bjuden på kräftskiva. Tror det är första kräftskivan jag varit på, förutom den jag följde med Sanne på när vi var små. Då slutade det med att vi lekte med kräftorna, i lördags åt jag faktiskt två klor, sen tyckte jag synd om kräftorna. Det är hemskt att man kokar dem till döds! Seriöst så funderar jag på att bli vegetarian när jag åker iväg, det blir billigast så. Dock kommer jag sakna kebab och Pannbiff ..

Aja, åter till kräftskivan. Förutom jag var det Sara, Emilie, Fred, Saras pojkvän och några fler som jag inte känner så bra. Vi åt mat, spelade truth or dare och kubb. Funnybunny. På vägen hem träffade jag på en fd idrottslärare, det känns som jag bara träffar på gamla lärare nuförtiden. Inte för att jag har något emot det, dom är roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0