Host

Jag är förkyld, igen. Jag som aldirg brukar vara sjuk har nu lyckats dra på mig hosta och huvudvärk två gånger på en månad! Inte okej.

Min pappa har alltid sakt att man ska snyta ut alla bakterier så fort som möjligt för då blir man fortare frisk. Därför har jag spenderat hela natten tillsammans med min bästa vän, toalettrullen. Jag har snytit mig och snytit mig och snytit mig. Lyckades ta slut på en och en halv toarulle! Nu är jag dötrött efter en natt utan sömn, men det hjälpte. Jag är på bättringsvägen!

Det vettigaste jag har gjrot hitills idag är att ta cykeln ner till stan och köpa en adapter. Avsikten med mitt stadsbesök i Köping centrum var även att köpa en STARK solskyddsfaktor. Jag fick en chock över hur dyrt det var, 130 kr för en flaska, så därför köpte jag en mascara istället. ganska snabbt kom jag på att jag inte kan åka till Australien utan solskydd för jag kommer få hudcancer direkt. Jag får köpa en imorron i alla fall.

Var och fikade med Hanna, Madde och Linda idag också, det var nice. Jag insåg att jag fortfarande saknar mina klasskompisar lika mycket. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0