Norrut, igen

Nu har vi akt fran landet och ar tillbaka i verkligheten igen.

Jag, Malin och Andrea fick lite av en chock nar vi kom till stallet vi skulle bo pa. Det var det skitigaste jag nagonsin sett! Huset var som en rutten bod med hal i sig sa att det blaste ratt igenom. Vi trodde vi skulle bo en familj men det var bara ne pappa och hans dotter. Dottern, Juliana var helt galen och forsta dagen at hon varldens fettigasgte macka och smoret rann ner for fingrarna. Sen sa drog hon handen genom Andreas har. Mysigt. Men vi vande oss snabbt och de vi bodde hos var jattesnalla. deras farm animals visade sig vara en hund och tva marsvin sa det blev inte sa mycket djurpassnig osv. Daremot fick vio rensa i tradgarden och sa var vi mycket hos Andrews flickvan som bodde pa en stor hastgard. Hon ar konstnar och huset var urflott:)

Vi har hunnit med att bada i Rainbow beach och sett koalor! Imorron aker vi nog till Fraser Island dar det tydligen ska vara jattefint.
Jag har precis kommit pa att jag inte behoer en sladd for att ladda upp bilder. sa sa fort jag far tag i en dator dar man faktiskt for lagga in bilder sa ska jag gora det. Jag lovar.

Maste beratta en rolig grej innan jag gar. Forra veckan fick jag varldens storsta allergiattack eftr att ha hallit i en katt. Mina ogon svullnade upp och alla skrattde at mig for jag sag ut osm en alien. Jag var snorful! Inte nog med det, jag sag ut sa i fyra dagar. Da tyckte jag det var jattepinsamt men nu skrattar jag mest at det. Jag tog en bild som jag ska kalla pa varje gang jag kanner mig ful. da ar det bara att tanka att sadar illa kan det i alla fall inte bli. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0