Here I go again

Noosa, Australien.
Har insett att jag ar valdigt dalig pa att uppdatera. Men det beror pa att vi far runt hela tiden och att internet ar sa dyrt har. Och nar man val betalat for en dator sa hanger den sig hela tiden. Jag har insett att desto mer man betalar desto samre och sagare dator far man, konstigt.
Nu befinner vi oss i Noosa. Det ar en stad full av regnskog och fina sjoar/hav som gar in i staden, jattefint! Vi kom igar och aker imorron.
Jag maste saga att av de stallen jag har besokt hitills ar Noosa och Byron de jag tycker bast om. Jag foredrar mycket skog jamfort med stora byggnader. Sydney stannar jag inte i igen!
Pa vagen hit akte vi igenom Brisbane och sa bodde vi tva nater i Surfers Paradise. SP hade en underbar strand och underbar shopping (som jag inte kan njuta over eftersom jag inte har nagra pengar).

Jag, Malin och Andrea har sokt jobb  i flera dagar och sista dagen i Surfers fick vi antligen napp. Vi ska borja pa en farm med en massa djur och fruktplockning imorron(lordag). Vi hade ringt runt till 16 olika stallen innan Hatchmans farm sa att vi kunde komma. Vi blev overlyckliga da vi nastan gett upp och insett att vi skulle bli pank och tvingade att aka hem till kalla Sverige  igen.
Vi firade med att boka en partytripp till fem olika barer med gratis drinkar. The sleepman stod for underhallningen.

Det ar skont att jag har nagra att aka med har. Dagen jag var sjalv i Sydney var en mardrom. Jag trostade mig sjalv genom att ata fem chokladkakor. Det var rena doden for min planbok. Pa kvallen tog jag bussen direkt till mina vanner. Tur var det.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh my, hoppas du har det bra där borta på andra sidan jordklotet! det är nog mycket bättre än här iaf :) Kramis

2008-10-19 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0