Byron Bay

Saklart tappar jag bort kamerasladden. Tur att det ar ordning pa Malin i alla fall sa jag kan sno hennes bilder!


amamm

mma  surfcamp

Jag har lamnat Sydney och det kanns sa mycket battre har i Byron Bay. Sol, fina strander och bra sallskap. Jag har ocksa lamnat mitt hotell for ett annat. Nu bor jag med Malin och Andrea.
Om jag inte far jobbet jag har sokt foljer jag med till surfers paradise och forsoker WOOFA dar. Sen tillbaka till Sydney och vidare till NZ. Om inte mina pengar ar slut innan dess..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åhh, det låter som du har det riktigt härligt där borta :P Och nu när du är lite längre norrut är det väl hyfsat varmt också :D Saknar dig, puss

2008-10-07 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0