Flyg ivag

Mina inlagg blir farre och farre. Jag ar nog inte typen som ska ha en blogg egentligen. Men ibland kanner jag for att skriva av mig, och da ar det bra att den finns!

Vad hander i Nz da? Inte mycket just den har veckan. Jag jobbar jobbar och jobbar. Egentligen var overenskommelsen att jag jobbar 5h per dag men jag jobbar tio. Jag ar helt dod pa kvallarna. Det ar verkligen jobbigt att jobba i 30graders varme!
Ibland forsvinner dom jag bor hos ocksa. De aker i vag och kommer tillbaka  tva dagar senare. Da ar jag sjalv, pa gott och ont. Det som ar bra ar att jag kan satta mig har vid datorn istallet for att jobba. Det daliga ar att jag maste sova sjalv i ett hus pa landet. Det knakar overallt och jag ar overtygad om att det spokar. Blaaa:K

Som tur ar har jag grannarna. Varldens trevligaste manniskor. I torsdags bjod de mig pa rodvin och treratters (inkl. efterratt!). och sa har jag skaffat mig en hundkompis. Jag fattar aldrig vad han heter, men det ar natt pa C sa jag dopte den till Calle efter Jossans pojkvan:) Hoppas han suger at sig av aran.

Snart ska jag sno pa mig skorna och ta med Calle pa promenad, men forst info om min framtid. Jag aker troligtvis harifran imorron och tar bussen till Queenstown for att mota Josefin fran Norrland. Dar ska jag leva ett bekymmerslost liv i nagra dagar. Exakt Hur lange jag blir dar vet jag inte, om jag lyder min planbok blir det en kort vistelse.

Dagens stora plus ar att jag har fatt jobb i Australien nar jag kommer tillbaka. Jag ska jobba pa hotell i tva veckor. Sen....hem till SVEEERIGE! I
bland onskar jag dock att planet gick till Wellington. Jag saknar staden sjukt mycket.  Jag ska tillbaka dit, sa ar det bara!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker det är bra att planet går till Sverige, saknar att inte ha nån vettig människa att ringa till och träffa när jag åker till köping ;)

2008-11-22 @ 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0