Direkt fran min hjarna

Jag har varit en riktig hejare pa att blogga den har veckan. Det beror pa att jag ar sjalv, utan nagra vanner i nagra dagar. Plus att internet ar billigt har:)
Jag fick ett roligt mail fran min bror idag. Eller egentligen ar det nog inte sa kul for er att lasa sa det ar lika bra att ni hoppar over det har inlagget. Jag daremot skrattar alltid at Timmys mail, kanske for att vi har lika trakig humor som ingen annan forstar! I alla fall sa vill jag avsloja lite insiderinformation fran familjen Ekelund, innan jag kopierar in  mailet, annars kommer ni inte forsta:
Min familj har som tradition att mobba mina kaniner. Om ni undrar vem bastant ar sa ar det min kanin(pappas kanin) Knyttet. Hon ar omdopt till bastant for att de tycker hon ar for tjock (vilket absolut inte ar sant, hon ar perfekt) och aggressivl och de sager att  Hoppsan ar for smal och har atstorningar.
 Inte konstigt att kaninerna biter efter dem!
Aja, har kommer i alla fall mailet fran min lillebror:

Hoppsan fick ryck när det snö och hon fick snö i ögonen,såg rätt kul ut. Just nu snöar det också,skulle bli snöstorm i dag, bra för julkänslan. De hade kaninutställning i helgen, och en gubbe hade med sig tre belgiska jättar. Tror du de var större än Bastant? Jag lyckades faktiskt få ut knyttet utan bråk igår, genom att locka ut henne på ett krukfat där matskålen stod.
Hoppsan äter iaf lågkalorie nofat-hö.

HAHA
Jag skrattar. Det gor nog inte mina lasare. Men a andra sidan sa sa jag ju at er att ni inte skulle lasa det har inlagget!

Jag langtar tills ikvall. Da ska jag till Starbucks och prova pa christmas latte med choklad:)
En rolig grej som jag har kommit pa med starbucks ar att ingenting far heta small. Om man vill ha den minsta koppstorleken heter den tall.
Jag blev jakligt irriterad pa flyplatsen nar jag ville ha en small cup men han i kassan fortsatte saga att jag ville ha en tall. Men sa igar gick det upp for mig hur alltinng stod till. Man sager tall men far anda en liten!
Nu ar allt prima mellan mig och starbucks igen:)

cheers!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, vad du är söt My. Att du fattade det med Starbucks föränn nu :D Deras storlekar heter ju Tall, Grande och Venti ;)

2008-11-26 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0