Auckland

Har inte sa mycket att saga idag mer an att jag nog aker vidare imorron. Jag har bara ett problem. Upp eller ner? Min planbok sager ner, min mindre smarta hjarna sager upp.

Jag var ut igar med mina roomates Sarah, Mikaela, The germany girl (kan inte uttala hennes namn), Ida och Josefin. Vi snurrade runt mellan en massa olika stallen och nu ar jag dotrott! Jag fick nyss tag pa en WWOOF bok. Det ar en bok som man maste ha for att kunna jobba pa ooliika farmar och sant i NZ. Jag har letat runt pa hela Queenstreet efter an.

Forresten rakade jag gora bort mig igar igen. Jag delade ut massor av CVn till olika cafer och restauranger. Sen sa tankte jag att det ar val lika bra att lamna i kladaffarer ocksa nar jag anda ar igang. Det dumma var bara att jag pa pappret hade skrivit att jag tyckte om bakning och sant dar och att jag hade erfarenhet av att jobba pa restaurang och sa vidare. Jag tror inte precis kladaffarer bryr sig om om man kan baka eller ej :K
Fast skitsamma, jag kommer ju inte traffa folket na mer.

XX


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du verkar ha det bra därborta :P Det är roligt att läsa din blogg och få reda på vad du har för dig för något :D

xoxo

2008-11-02 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0