Helgen

Kom på att jag inte har varit aktiv här på länge, så här kommer en snabb uppdatering av vad jag gjort i helgen:
I fredags åkte vi till Eskilstuna. Efter att ha laddat upp med tutti frutti, popcorn och choklad gick vi och såg  Sex and the city filmen. Jag är inte något SATC fan direkt, men filmen var riktigt bra. Det var inte världens mest spännande film direkt, men den innehöll en del snygga kläder och roliga skämt. Så, ni som inte sett den, gör det!

I lördags träffade jag Elin. Vi köpte muffins och krämbulle på Hemköp och gick ut och fikade i solen, och skvallrade förstås:) Sen fick jag se lägenheten hon och Ronny bor i, efter det cyklade jag hem och åt och kollade på en svindålig film. Det var i alla fall  toppen att träffa Elin, jag gör det alldeles för sällan nuförtiden!

Annars har jag väl inte gjort så mycket vettigt, försökt träna med min onda fot och läst en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0