En midsommarmardröm?

Var som sagt och firade midsommar på landet. Det var min familj, mormor och morfar och mina kusiners familj. Det blev mat, tipspromenad, fika med mera, precis som vanligt alltså.  Vi åkte runt sex nångång och väl hemma cyklade jag och Karin iväg till hennes kompis Danne som hade fest. Fredrika, Emilie och lite annat trevligt folk var där och det var grymt kul!. Runt tolvsnåret fick jag och Karin för oss att studsa studsmatta, vilket vi inte skulle ha gjort. Jag vet inte vad som hände men vi måste ha krockat eller liknande för vi ramlade och när jag skulle resa mig upp var min vänsterfot blå och svullen och det gjorde skitont! Fick hjälp av en kille som konstaterade att den inte är bruten men troligen sträckt eller stukad. Idag kan jag knappt gå på den och jag är inte lite arg på mig själv för att jag skulle upp i den där studsmattan. Sen blir det inte bättre av  att min pappa vill dra med mig till doktorn, en stukad fot kan behövas gipsas i två månader säger han. Aldrig i livet säger jag. Imorron ska den vara bra igen, så det så! Annars bryter jag ihop elelr nått....fan

Tänkte skippa all mat idag och bara käka godis. Karamellkungen kan hjälpa otroligt mycket när man är deppad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0