Better days

Min fot är bättre, jag kan gå igen! Jippi! Efter att ha deppat hela helgen och ramlat fram som en skadad antilop är jag fit for fight igen...eller ja...jag kan gå utan att ramla ihop i alla fall:)

Och vet ni? Det är bara tre månader kvar tills jag åker till Australien. Det kommer bli kanon tror jag. Lite läskigt att åka ensam förstås, men man träffar nog mycket folk där nere. Jag blir troligtvis där tre-fyra månader och ska hinna med turer till Nya Zeeland och Malaysia också. När jag var liten drömde jag alltid om att få åka till NZ och se vart dom spelade in sagan om ringen och nu har jag äntligen chansen, hah, även fast inspelningsplatesen inte lockar lika mycket i dag så måste jag i alla fall dit!
Nu ska jag dra ner till banken och fixa med mitt kort, sen väntar åtta härliga timmar på härdverket. (shit vad vuxet det där lät)


student

Föressten, jag saknar dom här tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0