19 juni

Idag var det dags för klubbens årliga midsommarlopp. Vi från Hägersta var där igår och förberedde och idag gick loppet. Tyvärr blev det inget springande för min del för jag var kransutdelare. Känns lite tråkigt att inte vara med och löpa men ändå rätt skönt, jag är trött så det skulle ändå inte gått bra. Istället fick jag alltså dela ut kransar till vinnarna och heja på alla gulliga barn. Jag såg den sötaste ungen någonsin, jag är kär!   Jag stötte även på en del klasskamrater. Det är konstigt, nu när man tagit studenten och träffar folk från klassen blir man alltid överlycklig!



Imorron är det midsommar och jag åker till mormor och morfar på landet. Där blir det firande och jag hoppas på att min mormor bakat sin goda hyallontårta med vit choklad, eller att det blir jordgubbar/smultron med mjölk. Senare ska jag åka tillbaka till Köping där firandet fortsätter med Karin med flera.
Nu ska jag ringa Mio, vi har ju inte pratat på typ en vecka (förutom det korta samtalet i måndags förstås).

Vi hörs!
Adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0