Fredag, lördag, söndag

Snabb uppdatering av helgen:

I fredags kväll var jag hos Mio tillsammans med henne och hennes kompis Malin. Efter mycket prat och skratt bestämde jag och Mio att vi skulle till Hantis så vi fick skjuts dit. Väl inne var det inte så många jag kände igen, men vi träffade Jonas och några jobbarkompisar och det kan ju inte bli annat än kul när man är ute med fröken Sjödin :) Jag kom hem runt halv fyra och sov ganska länge, har ju inte hunnit ta igen mig från förra helgen än.

I lördags kväll tog jag det ganska lugnt och i Söndags morse åkte jag och malin iväg på orienteringstävling. Det är första gången jag är med på en sån och jag är inte bra på att läsa kartor så det blev så klart Malins uppgift. Vi hade lite problem med första kontrollen men annars gick det ok. Jag funderar på att lära mig läsa kartor, för detta är någonting som jag vill prova på flera gånger. När vi kom hem lagade vi och Jossan mat som vi packade ned. Sedan åkte vi ut i naturen vid golfbanan och åt i solen. Tyvärr tog det inte lång tid innan vi åter blev hungriga så vi styrde hemåt och avslutade kvällen på mitt rum med blåbärspaj och glass:)

skogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0