I´ts christmas!

Måste börja med att säga att senaste veckan har varit perfekt. Julafton firades hemma hos faster Lena och nästan hela släkten var där. Planerna var att vi skulle vara klädda i pyamas, men alla bangade utom Helen och Alexandra. Helen hade till och med fräsat till det med djävulshorn! Lovely!
Vi såg på Kalle, badade i ett hav av paket, åt så vi mådde illa, testade massagestolen tre gånger var, spelade guitarhero och sjöng singstar. Btw så har inte min resa gjort mig mer musikalisk. Jag förlorar mot allt och alla när det gäller ss. Det spelar ingen roll om min motspelare är en sjuåring som aldrig hört låten förut eller en full släkting, jag suger och kommer sist ändå!

Juldagen var nästan ännu bättre. Den började hos Kesti, sen över till mig, sen hantis och sen hem till mig igen där Isabelle och jag somnade runt halv sju, glada och lyckliga:)
Jag träffade många gamla klasskompisar och vänner som var underbara att se igen. Till och med en tår fälldes när jag såg Elin och Jesper! (bara så ni vet så har jag inte blivit en emo som måste kramas och gråta varje gång jag ser någon, jag blev bara så glad idag). Sanne var också ett stort plus att träffa!

Nu ser jag fram emot:
*Tacos med mina homies
*Nyår
*Min Boråsresa?

Ella
Håll med om att jag har världens sötaste kusinbarn?


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det var ett stort plus att träffa dig med myse! :D

2009-01-02 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0