Jag kanner djungelryttmen

Mitt flyg ar inte installt. Wihoo.
Forresten var substantiv ordet jag sokte i forra inlagget. Hur kunde jag glomma det?

Mina dagar flyter pa har. Igar paddlade jag och Nikki kayak. Nikki ar 21 och laser till veterinar. Hon ar klar om ett ar.
Forsta vad skont att lasa pa universitet i fem ar och vara klar nar man ar 22. Da ar man fortfarande ung!
Jag onskar att Sverige kunde gora som Australien och lata barn borja tidigare och sen ta studenten nar man ar sjutton. I Sverige kanns det som man har pluggat klart nar man ar trettio. Da ar man gammal och livet ar over, typ.

Snart ska jag kila ner till havet och leta ratt pa nagra tyskar. Jag hade hand om en grupp som skulle ut och paddla kayak. Jag forklarade i tjugo minuter hur man paddlade, vart dom skulle aka, vart de skulle ga nar de var klara osv. Det sista jag fragade innan jag gick tillbaka hit var om all var okej. Eftersom de svarade ja sa borjade jag ga tillbaka.  Pavagen vande jag mig om och sag ena tyskan ligga i vattnet och kravla. Hon hade ramlat ur kanoten!

Jag har en vecka kvar har. En vecka! Det ar ingenting. Manaderna bara flog ivag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0