Hemma

Jag är hemma! Jag Myse, My, Miu, mö, mi, muu, moo, mueee har landat i Sverige igen och det är underbart!

Jag måste medge att det kändes lite besviket att åka fran ett 35gradigt och grönt Australien till ett grått och kallt Sverige. När jag tittade ut fran flygplansfonstret en sista gång innan jag steg av ville jag tillbaka till söder med direkten, men sedan mötte jag mina älskade föräldrar som skrek och grät  och jag insåg att jag har saknat dom otroligt mycket. Och dom har nog saknat mig ännu mera, jag var tvungen att hålla dom i händerna hela vägen till bilen och kände mig som en femåring igen, men det gjorde inget.

Jag fick lussebullar, satte mig i förarsatet och vi styrde hemmåt med våran guldklimp(mamma kallar varan S60 för det, vet inte varför). Och tänka sig, vi hann komma ända till Västerås innan jag och pappa började bråka om min körning. Han fäller så otroligt irriterade kommentarer som "ligg en decimeter mer åt höger My", "nu måste du gasa My" eller "vet du om att du kan köra om My?"

Jag har nu varit hemma i ca tva timmar och jag är lika stressad som vanligt. Jag har kramat och pussat mina kaniner ca tvatusen gånger. Jag har hunnit med x antal telefonsamtal, bland annat med Mio som har gett mig en snabbuppdatering om vad som händer i Desperate housewives och andra viktiga saker som är värda att veta. Resten tar vi i morron.

Nu ska jag fortsätta skriva mina "att göra listor" som jag förresten är ett big fan av, utan dom skulle mitt liv rasa samman. Sen ska jag duscha och fara ivag til Hantis och hämta pappa som är på avslutningsmiddag.

Nu ropar mamma att det är så underbart att höra mina fingrar trycka ner tangenterna på databordet, oh gosh. Måste kila.

Miiio
                                          Guld

Kommentarer
Postat av: Sanne

VÄLKOMMEN HEM MYSAN! :D Haha, mitt liv följs också efter "att-göra-listor" det bästa är att kryssa av något när man är klar med det^^ Haha, måste varit nåt vi sysslade med när vi var små som satt sina spår :P Kraam på dig!

2008-12-18 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0