Fredagen + ny mobil

Igår var jag, Malin, Jossan och Calle ut i Västerås. Det var skoj :)

Idag så har jag beställt en NY mobil. En Samsung U600. Det är första gången i mitt liv som jag kommer ha en oanvänd mobil, förutom den där 3310an jag köpte när jag var tolv, annars har jag alltid tagit min brors gamla. Men efter att mina jobbarkompisar mobbat min mobil varje dag i två månader nu så tog jag mig i kragen och beställde en ny.

Under de senaste månaderna har jag insett att jag har fått någon sorts sjukdom efter tre år på natur. Jag kan inte slappna av längre. Jag far runt hela tiden och fixar och trixar med saker som jag måste göra. Jag planerar och funderar över en massa grejer, jag har en två sidor lång lista över grejor jag måste göra som tex ringa tandläkare och doktor, ringa banken (som om jag inte redan gjort det typ hundra gånger), byta rum med min lillebror, maila min USAfamilj, städa kaninburen, fixa resväska och mycket annat. Suck.

Jag och Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0