Extreme homemakeover

Nu är mitt rum snart klart. Jag fick för mig att jag skulle måla min byrå idag så jag tog fram lite vit färg och satte igång. Jag blev nöjd över resultatet och det kliade i mina fingertoppar, jag ville måla mer! Så det slutade med att jag målade fönstret också, och dörren, och några ramar och ett element. Jag blev nyss klar och snart ska jag iväg på träning med Malin och Josefina. Klockan åtta börjar jag på min sista jobbvecka (om jag inte får förlängning, vilket blir svårt). Jag vill inte sluta, kommer sakna mina jobbarkompisar för mycket!

Nu till något annat, i fredags var jag på latte med Linnéa, Sofia och karin. Det var jättemysigt. Dock saknades Elin, Lovisa, Mio och Isabelle men det kändes precis som vi var 15 år och gick i nian igen. Jag saknar dessa tider och de lär ju inte bli oftare som vi kan träffas såhär..tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0