Desperate housewife-thats me !

Idag är det måndag och jag har börjat mitt liv som arbetslös. Jag har vart en ny Bree Hodge och vart och storhandlat. Eller jag kanske ska säga en Sofia Carling? Hm...

För första gången i mitt liv stoppade jag i alla fall in en femkrona i en matvagn och drog den med mig genom ICA. Såklart jag har handlat förut, men inte själv med en vagn. Jag har alltid haft en korg.  Det gick i alla fall galant, tills jag kom till kassan och skulle slå in mammas kod, det fungerade inte alls. Efter ett antal försök och ett samtal till mamma kom jag på att jag försökt betala med ICAkortet, jag skulle tydligen bara dra det för att få poäng och sen dra VISA kortet. Jasså jasså. men jag antar att jag lär mig och att det går felfritt nästa gång. Sen drivade jag hem i Volvon. Ännu mer vuxenpoäng till mig!

Resten av dagen har jag spenderat med Jossan och med att fixa massa papper. Nu ska jag snart ut i skogen, men innan det måste jag lägga ut lite bilder från Lisa och Clarks bröllop i lördags. Lisa var jättefin, som vanligt. Jag älskar att vara i Uppsala och höra dialekten och träffa alla kusiner! Jag är sjukt sugen på att börja plugga där nästa år, men samtidigt lockar veterinärlinjen utomlands. Men det är ju faktiskt ett bra tag kvar tills jag ska bestämma mig, och innan det ska jag njuta av livet och bara ha kul!

Lisa  Söta Ella:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0