Brooooke

Nu är jag inte bara arbetslös. Jag är pank också! Jag betalade det sista av min resa idag. 19995 jävla kr ville dom ha! Fatta hur mycket pengar det är. Jag fick tömma hela mitt konto och det är inte kul när det står: Belopp: 0.00kr. Nästa lön kommer den 27 september. Det betyder att jag inte har några pengar under de tre första dagarna i Australien. Well done My, well done. Men jag fyller ju år den 24:e så jag hoppas på lite pengar då. Och en väska, och en adapter, och en hårfön, och ett par skor och ett halsband och..ja så mycket mer!  

Sen vill jag inte påstå att ett liv utan jobb är ett meningslöst liv. Ånej, inte för mig i alla fall. Jag har massor att fixa innan resan och ett antal tandläkarbesök att göra. Sen ska jag hinna träffa alla vänner och förhoppningsvis åka till Lisa och söta Ella i Uppsala...oh gosch..jag är stressad!

Men jag har en rolig vecka framför mig. Filmkväll imorron. Fest med Mio på Fredag och Kräftskiva på lördag:) och kanske allsång på söndag? Jag får se...men allt som är gratis passar mig perfekt just nu!

Kommentarer
Postat av: H

Du har i alla fall ett jobb:/

2008-09-03 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0